Jar of Love...


Ik beken... ik ruim mijn werkplek niet altijd op... Zeker niet als ik weet dat ik de volgende dag toch weer verder wil ;-)

Vandaar dat de Jar of Love stempelset nog voor mijn neus lag. Ik had zelfs nog een paar gestanste bloemetjes van gister liggen. De keuze was toen snel gemaakt : ik ging nog een serie kaartjes maken met bloemetjes! Alleen koos ik vandaag om de Banners For You stempelset erbij te gebruiken, want ook die blijft favoriet hier!


De achtergrond heb ik ook weer door de Big Shot gehaald, alleen nu met de Sparkle Textured Impressions Embossing Folder. Wat ben ik blij dat deze nog in de catalogus blijft staan! Ik moest echt even slikken dat mijn geliefde Polka Dot eruit gaat... 😥





't Idee is een beetje hetzelfde, maar toch weer anders...

Ik wens je vast een heel fijn weekend! 



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :






1 opmerking