Selfie!


Wij maken graag gebruik van de Snapchat app. Niet om berichten te versturen, maar voor de filters. Elke keer is het weer lachen om de filters die Snapchat heeft. Sommige foto's bewaar ik ook. De filter met de kroon van vlinders vind ik toch wel het leukst. 

Zoals ik gister al vertelde lag deze layout al half af op mijn werkplek. Na mijn layout van gister kon ik het niet weerstaan verder te gaan met deze layout. Deze is ook helemaal naar mijn zin geworden!


Onlangs heb ik een groot blok met watercolor papier gekocht van Van Gogh, daar kan ik mooi 30 x 30 vellen van snijden om te gebruiken voor layouts.
Met de inkten Blushing Bride, Berry Burst en Fresh Fig heb ik een watercolor achtergrond gemaakt. Ik heb een aantal vlinders uitgestanst met de Butterflies Thinlits Dies en deze op de achtergrond geplakt. 

Fijne zaterdag!


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :

Geen opmerkingen