Global Design Project 071 | Theme Challenge


Het is weer maandag... de kinderen zijn naar school en dan ik heb 's ochtends mooi tijd om weer een bijdrage te leveren aan de nieuwe challenge van het Global Design Team.
Vanaf begin februari zal dat even anders worden, want dan ga ik 's maandags weer aan het werk. Ja, ik heb een baan ! Ik ga weer aan de slag als leerkracht, na een kleine pauze van een aantal jaar. Ik heb er superveel zin in!
Gelukkig staan de challenges een hele week online ;-)



De challenge van deze week staat in het teken van 3D projecten en ik besloot een klein doosje te maken voor een paar waxinelichtjes. 


De basis van het doosje is een stuk Kraft 12 x 12 Cards Stock en de omslag heb ik gemaakt met Mint Macaron A4 Card Stock

De Thoughtful Banners stempelset heb ik er ook maar weer eens bij gepakt, ik vind deze stempelset met bijpassende pons echt superleuk vinden. De gestanste blaadjes komen uit de Stylish Stems Framelits Dies set.


Om het alu-houdertje van de kaarsjes heb ik een stukje washitape geplakt, helaas is dit patroontje retired!


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :



Fijne dag vandaag !!








10 opmerkingen

  1. What a nice gift! Can you tell us how you made the box itself? Thanks Jeannine Garner

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Jeannine! I'm sorry, I don't have a template, but if I have time I'll make one!

      Verwijderen
  2. Het lijkt me ontzettend leuk om zo'n doosje te maken! Fijn om er een paar op voorraad te hebben als kleinigheidje. Ik vind jouw versie echt prachtig! Zou je alleen ook de score-lijnen ooit eens kunnen vermelden zonder lukt het mij niet? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Evy, dank je wel ! Omdat ik alles zo uit het blote hoofd gedaan heb weet ik zo de afmetingen niet meer. Zodra ik wat tijd heb zal ik het eens berekenen en een template maken.

      Verwijderen
  3. Wow!! This is beautiful Krista. What a wonderful gift to receive. Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project challenge! We love you playing along with us. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much Kylie! It always is a pleasure to play along with these fun challenges!

      Verwijderen
  4. Krista, This project is just perfect for our challenge this week. I love it! Thanks for playing along again at Global Design Project. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a gorgeous gift and a perfect entry to this weeks challenge Krista, thanks for joining us x

    BeantwoordenVerwijderen