Laatste kerstkaart van dit jaar...


Het zit erop ! Dit is de laatste kerstkaart van dit jaar die ik je laat zien, I promiss ! De stapel ontvangen kerstkaarten groeit elke dag, leuk ! Dank aan iedereen die mij een kerstkaart gestuurd heeft, ik houd er van! #echtepostiszoveelleuker!

De kerstvakantie is net begonnen voor de jongens, heerlijk twee weken even niks moeten. Nu de kerststempels weer opgeruimd zijn ben ik al aan de slag met producten uit de nieuwe lente/ zomer catalogus! Deze vakantie zal ik vast eea posten. Vanaf 1 januari zijn de producten daadwerkelijk te bestellen. 


Ik denk dat deze kaart niet veel uitleg nodig heeft. Heb ik al gezegd dat ik zo dol op het hertje ben ? Wil je weten welke producten ik gebruikt heb, scrol dan een klein stukje verder.

Bij deze wens ik je vast hele fijne kerstdagen !



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :









Geen opmerkingen