Congrats to you!


Zoals ik je wel eens vaker verteld heb liggen er in mijn kast best wat nog ongebruikte stempelsets. Zo ook de Banners for You stempelset met bijpassende set framelits... Hoog tijd om ook met deze set aan de slag te gaan. De banners vind ik zo gaaf en je kan ze op vele manieren gebruiken.

Voor deze kaart ben ik weer aan de slag gegaan met een van mijn favo kleuren van het moment : Mint Macaron. Het stuk Watercolor Paper heb ik ook met deze inkt (en water) bewerkt voor een leuk achtergrondeffect. Achter de banner heb ik het takje gestempeld met Versamark inkt en bewerkt met White Stampin' Emboss Powder. En zoals ik de laatste tijd wel vaker doe heb ik spettertjes gemaakt met de Gold Wink of Stella Glitter Brush.


Uiteraard heb ik de kaart weer afgewerkt met wat leuke accenten 😉 



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt : 





Fijne dag verder ! 








Geen opmerkingen