Halloween


Over ongeveer een week is het Halloween, niet echt een feestdag die hier gevierd wordt zoals in de USA. Toch zie ik de laatste jaren bij winkels als Xenos, Action en Lidl Halloween-producten in de schappen liggen. Ook worden er steeds vaker Halloween-evenementen georganiseerd. Ik vind het wel wat hebben, al denk ik niet dat we hier het echte Halloween kunnen gaan vieren. We hebben kort daarna tenslotte Sint Maarten en Sinterklaas.

Dit jaar heb ik me niet kunnen laten verleiden tot het kopen van Halloween-producten van Stampin' Up! Toch wilde ik dit jaar ook weer een Halloween-kaartje maken. Het is een shakerkaart geworden. Een shakerkaart als dit kwam ik laatst op Pinterest tegen, ik weet even niet van wie het idee komt, maar : bedankt voor het leuke idee !


Het frame van de shakerkaart heb ik gemaakt met een vel dsp uit het Neutrals Designer Series Paper Stack. De vulling zijn allerlei wiebeloogjes, zoals je ziet. Omdat sommige oogjes wel wat bol zijn heb ik een dubbele laag Foam Adhesive Strips gebruikt om het frame heen.

De kaart heb ik heel simpel afgewerkt. Met het Labeler Alphabet en de Pumpkin Pie inkt heb ik de tekst gestempeld. Wat Basic Black Metallic Thread en wat Rhinestone Basic Jewels erbij en klaar was de kaart. Alec, onze superkleuter, was zo weg van de kaart, dat ik 'm meteen kon inleveren :-)



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt : 




Bedankt voor het langskomen en een fijn weekend !








2 opmerkingen